tisdag 11 juni 2013

Avslutningen för 5A 13 juni 2013

Hej igen!
Jag har börjat att skicka hem bedömningar via e-mail. Barnen fick med sig ett brev hem igår, som jag önskade svar på idag om hur ni ville ha bedömningarna. Tyvärr fick jag bara tio svar, så jag ber er att ni läser detta brev och skickar med talongen imorgon eller på torsdag!
Vad gäller avslutningen så samlas vi klassrummet kl.8.00. Sedan blir det uppställning och inmarsch kl. 8.40 i idrottshallen. Kl. 8.45 börjar programmet för er som vill deltaga. Efter idrottshallen samlas vi åter i klassrummet för gemensam fika som klassföräldrarna har ordnat. Därefter tar vi farväl av varandra och för er som åker buss den dagen, så avgår bussarna kl.11.30. Jag säger återigen tack för dessa två åren och ha en skön sommar!
Kram Inger

1 kommentar:

  1. Tack själv Inger! och kram på dig. Ser fram emot avslutningen i morgon! Hälsningar Linda

    SvaraRadera